czwartek, 5 kwietnia 2007

Głos rozsądku

Byłem naprawdę bardzo uradowany kiedy wchłaniając poranną porcję informacji z internetu , zagryzając świeżo wyjętymi z garnka pierogami, znalazłem na jednym z portali internetowych rozmowę z pewnym polskim muzykiem. Muzyk ten, Ryszard Tymański zwany Tymonem, opowiadał o najnowszych planach związanych z wydaniem płyty zespołu Tymon & Transistors pod wszystko mówiącym tytułem "Don't panic. We're from Poland"
Z wypowiedzi pana Tymona dowiedziałem się, iż rzeczona płyta (jak i większość jego pozostałej twórczości) dostępna będzie w internecie, tak aby wszyscy którzy chcą zapoznać się z materiałem na niej zawartym mogli to zrobić za darmo przed zakupem. Bardzo ładnie panie Tymon. Popieram.
Muzyk wyjaśnia również dlaczego uważa że płyty polskich muzyków powinny kosztować 15-20 PLN i dlaczego nazywanie ludzi ściągających muzykę z internetu złodziejami jest hipokryzją.
Jeśli ktoś chciałby zapoznać się z rzeczonym newsem może go znaleźć tutaj. Natomiast twórczość Tymona i nie tylko ukazana jest na stronie wytwórni Biodro Records.

Brak komentarzy: