poniedziałek, 2 kwietnia 2007

Paczka Komercyjna

Siedziałem sobie spokojnie przed monitorem i zajadałem pierogi z paczki kupionej wcześniej w jednym z polskich sklepów, których, ku mojej uciesze, jest coraz więcej. Słuchając równocześnie muzyki z serwisu który odkryłem około 2 lat temu. Jako, że nie wiem czy jest on popularny wśród rodzimych internautów postanowiłem podzielić się wiadomościami o nim z tymi którzy tego bloga (mam nadzieję) czytają.
Serwis ów zwie się Pandora i pozwala na słuchanie muzyki poprzez internet.
Cóż, powiecie, takich serwisów mnogość na internecie się znajduje.
Prawda. Jest jednak coś co odróżnia Pandorę od reszty. Mianowicie analizuje ona ulubione nasze utwory i podaje nam utwory podobne w stylu. Jednym słowem przewiduje co może nam się podobać i na podstawie tego wybiera dla nas muzykę. Nie jest to serwis 'play-on-demand' więc nie spodziewajmy się że od razu zagra nam utwór który chcemy, choć w końcu tak się stanie.
To co najbardziej cenię w Pandorze to to że poprzez nią znajduję mnóstwo wykonawców o których wcześniej nie słyszałem. Kończę tę notkę jako że pierogi mi się skończyły, a o obsłudze Pandory napiszę za chwilkę.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ha, zaraz się zapoznam z tym serwisem. Do tej pory znałem jedynie radioblogclub.com