wtorek, 3 kwietnia 2007

Neo-Kamikaze

Nie chce mi się jakoś ostatnio wyżywać na naszym "wspaniałym" rządzie. A, że jak się okazuje idiotów nie brakuje nigdzie przytoczę ciekawostkę z armii brytyjskiej. Otóż pewien generał lotnictwa na odprawie zapytał swoich podwładnych: "Czy sądzicie, że byłoby nierozsądne, gdybym rozkazał wam skierować wasz samolot ku ziemi, by zniszczyć pojazd, wiozący dowódcę Talibanu lub Al-Kaidy?"
Jak można się domyślić jego pytanie nie zostało zbyt dobrze przyjęte.
Szczególnie spodobała mi się wypowiedź jednego z pilotów, którą niniejszym nominuję do cytatu dnia:
"Jestem gotów tak postąpić, ale pod warunkiem, że pan generał najpierw pokaże mi, jak się to robi"

Smutne jedynie jest to że do głowy pana generała przyszedł pomysł, który jakimś cudem bardzo przypomina rozpaczliwą taktykę tych z którymi pan generał walczy.


Cytaty pochodzą z portalu www.wp.pl



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dobre. Od razu przypominają mi się ksiazki Meissnera "Pióra ze skrzydeł" i "Dywizjon 303". Szczególnie w tej pierwszej piękie są pokazane debilizmy angoli:

druga wojna światowa, zaczyna się bitwa o Anglię. Gdzieś w głębi lądu rozmowa dwóch anglików wsklepie:
- nie ma się co bać, niemcy nic nie zdziałają
- no pewnie, zgubią się bo zdejmiemiy drogowskazy
- no i z głodu padną bo nikt im jedzenia nie sprzeda

:D